"Medans alla är ute och super och letar ragg" - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

"Medans alla är ute och super och letar ragg"

Publicerad 2013-03-02 00:04:14 i Allmänt,

Medans alla är ute och super och letar ragg ute på krogen så har jag och min Fruga varit hemma hos henne och bara haft de mys och pratat , ätit gott samt kollar på tv :)
Vi pratade om utgång tidigare idag men de slutade med att båda var så trötta och blev helt enkelt hemma mys denna fredagen till ära.

Idag fyller även min älskade syster år och de ska firas med förhoppningsvis fina paket om hon tycker om dom :D

Kom nyss "hem" till bästis lägenhet som jag lånar nu medans hon har andra saker för sig så nu blir de på med Paranormal Activity 4 för att avsluta denna härliga kvällen :)

Ha de gott och chilla med könet :D
byebye :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela