Nerver som aldrig förr! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Nerver som aldrig förr!

Publicerad 2013-03-03 15:55:57 i Allmänt,

Idag är jag riktigt nervös och mer kommer jag troligtvis bli. Imon är de första gången jag faktiskt gör något ja aldrig gjort förr, hoppa in i en klass som redan pluggat mkt innan jag kommer in.
Jag ska alltså börja plugga på heltid imorgon , imon är även första gången på minst 2 år jag inte är inskriven på arbetsförmedlingen längre, för nu , NU är jag student helt plötsligt.
Känns väldigt konstigt men de borde ju inte göra de då jag faktiskt har gått på den skolan i 12 veckor redan men nu blir de , ny klass, nya lärare , nytt sätt , nya lektioner.
Nerverna går igenom hela min kropp nu och ja måste leta skolböcker , allasaker till skolan och så, Nervös satan , men de blir nog bra tillslut!
Ha de toppen byebye!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela