Morgon - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Morgon

Publicerad 2013-09-12 08:05:11 i

Försov mig så nu känns de
Som hela dagen är förstörd men de får vi hoppas att den inte är! 

Nu sitter iallafall en väldigt väldigt trött Karin på bussen för att ta sig in till skolan där vi idag har handens forum .

De passar väl bra när man bara har 1 hand man kan jobba ordentligt med och det är vänster ? :p 

Nu på morgonen ska vi börja med att världsmästaren i polkagrisbakning ska stå på scenen och vi ska få ta del av hans kunskap när de gäller polkagrisar , lite spännande tycker jag faktiskt .

Sen efter de kunde man välja
Olika forum , och jag valde musik så jag ska sitta med en grupp och sjunga hela dagen , härligt :) 

Ha en toppen dag allihop :)




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela