Sms.... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Sms....

Publicerad 2013-09-14 11:27:44 i

Att få sms från någon som en gång betydde så mycket och alla tankar som faktiskt försvunnit kommer tillbaka är jobbigt . Jag kan tänka mig att många känner igen sig i de .
 
Så mycket att tänka på 
"Ska jag svara ?"
"Vad ska jag svara?"

Även om personen var så jävla elak , dum och idiotisk och vet att jag har tagit bort sådana människor ifrån mig liv så kan jag ändå inte missa att höra mina tankar "varför just nu ? Och vad vill h*n" 

Aja får tänka vidare på de helt enkelt .




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela