Öppenhet? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Öppenhet?

Publicerad 2014-08-28 00:45:00 i

Vad tycker ni öppenhet eller sluten?
Jag personligen vet att jag oftast är för öppen för alla människor, men det är för att jag vill se allt underbart och bra i alla personer tills dom visar något annorlunda.
Detta har ofta gjort så det går åt pipsvängen för mig då jag oftast delar med mig av mig själv.
Tillslut när någon har bestämt sig för att hugga än i ryggen så använder de din öppenhet emot än.
Jag blir så arg, jag har iallafall fått för mig att en öppen person är en känsloladdad person, det är iallafall så jag funkar. jag är väldigt känsladdad person även om jag inte visar de.
 
Men hur går det då med förälskelse för min del?
Jag har en vana av att berätta mkt av mig själv för jag vill att folk ska förstå mig och inte missförstå.
Jag har försökt många gånger att bli mer sluten mendet är nästan så jag går in i mig själv.
vad är för lite och för mycket?
 
Varför kan inte lagom bli ett bra ord i hela världen ist för bara i sverige?
 
idag blev det lite ordspya för tankarna bara sprudlar i huvudet såhär på kvällskvisten.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-09-11 21:16:23

Jag är precis tvärt om! Haha :) väldigt svår att lära känna på djupet, har svårt att lita på de flesta människor och öppna mig, släppa in och prata med folk. Har pga av detta svårt att skaffa vänner och folk ser mig ofta som tråkig, blyg och tyst (vilket egentligen inte stämmer)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela