ännu en gång... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

ännu en gång...

Publicerad 2014-07-07 22:32:35 i Sjukdomen,

Jag gråter inte längre , jag gör inte de . 
Trodde mina tårkanaler var uttorkade till och med tills idag ..... 
Jag och mamma satt hos läkaren och han frågade ut min om vad de egentligensom är problemet.
Jag vet inte de och hela bägaren rann över.
Jag vet inte vad ja ska ta mig till.
Mår sämre och sämre för varje dag, när kan jag få bli frisk på riktigt egentligen ?
Alla säger till mig att kämpa och jag försöker verkligen , orken finns inte kvar.
 
Nu har jag tagit mig ut till mamma och pappa för att komma bort och landa lite.
Är sjukskriven ännu en gång på heltid i 3 veckor tills min läkare kommer tillbaka från semestern.
Hoppas Hoppas Hoppas allt kan ordna upp sig.
 
Ta vara på er allihoppa! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela