Feels like home to me ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Feels like home to me !

Publicerad 2014-07-17 14:35:09 i Allmänt,

Har åkt hem till mamma och pappa ännu en gång efter några händelserika dagar , besök hos mina gudbarn och deras mor i Gränna, en tripp till Motala för att överraska trötta Jaccie och Melwin, bad i Varamon och fest som slutade med blödning i tummen och massa blåmärken från ingenstans?

För övrigt har ja mått ganska skit när ja inte varit med mina vänner, man märker verkligen hur mycket vänner kan förgylla sina dagar och nätter.

(Obs sorglig del i inlägget)

Har hittat en ny älsklingslåt som ja bestämt mig för att ja ska ha på både mitt bröllop ( om jag hittar någon man) och min begravning.
Men har lite annorlunda planer för den när de gäller min begravning.
Jag har verkligen inte tänkt att dö än men ibland kommer man in i stadier i livet när man tänker på sådana saker och jag har stortsätt planerat min begravning och brev som mina förhoppningsvis blivande barn ska få på speciella tillfällen när ja ligger i graven.

Den enda som vet om mina planer är min granne och så ska de förbli.
De hon säger " vill du att vi ska bada i tårar eller?"
Sötnos jag kommer finnas kvar ett bra tag till om de inte råkar ske någon olycka *peppar peppar ta i trä*

Nej men nu ska ja faktiskt gå ut och lägga mig lite i solen och tänka över lite mer saker :D
Ha en toppen dag!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela