När hoppet sviker.... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

När hoppet sviker....

Publicerad 2014-07-01 15:54:28 i Sjukdomen,

Jag har haft världens bästa födelsedag med mina närmsta vänner.
TACK ALLA NI.
 
Men nu till saken , jag faller mer och mer ner i hålet igen.
Förstår inte varför jag inte kan bli frisk någon jäkla gång, psyket och hoppet sviker.
Ständig huvudvärk fylld med oro om pengar , framtid och jobb.
Jag försöker så gott jag kan men jag vill bara ligga i sängen och stanna där tills jag mår bra, jag vet att jag aldrig kommer kunna må bra om jag ligger inne i min lägenhet hela dagarna.
Idag är de en sådan dag jag bara vill flytta ifrån allt gräva ner mig själv i en tyst miljö för att komma bort från allt och alla.
Jag orkar inte!!!
Jag vill skrika ut till alla så alla kan se smärtan jag har inuti, men jag kan intre skrika , inte gråta.
Jag är så trött på att må såhär dagarna i ända.
Tacksam som fan för mina vänner och familj dom får mig oftast på bättre tankar men när dom är borta och jag ligger i min ensamhet i min obekväma säng kan jag inte sova , jag kan bara tänka på allt jag varit med om.
Och allt tänkande gör så ont i hjärtat för jag försöker reda ut vad ja en gång gjorde för fel för att förtjäna att må såhär.
Jag är 23 år och gått från den gladaste personen på jorden till den ledsnaste.
 
Vet inte vad ja ska ta vägen....

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2014-07-02 23:25:20

Om du vill prata nån gång är det bara att höra av dig! Vi känner kanske inte varandra så jätte väl, men har gått igenom en hel del och kanske finns det något jag kan göra. Lyssna kan jag i alla fall! :)
kram och ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela