Dåligt bloggande.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Dåligt bloggande..

Publicerad 2014-06-03 15:18:43 i

De är såhär att torsdags fick jag sådan hög feber och skulle ju vara barnvakt i helgen åt frugans underbara son för att dom skulle fira hennes 20 års dag här i Motala så nu sitter jag här.
 
Men i lördags blev ja hyffsat pigg och faktiskt kunde vara med på kalaset hos Jaccies föräldrar på dagen. 
Sen på kvällen somnade Melwin så fint och jag och Johanna hade egentid lite innan vi skulle sova :) 

Söndagen blev de planering av hemresan men fick chocken när ja kollade konto saldot och mina pengar bara hade försvunnit och min internet dosa är hemma i Huskvarna. 
Så nu ska jag vänta tills torsdag och få in skattepengarna så jag sen kan ta mig hem.
Men det gör inte mig något, jag älskar Motala stad och allt blir juj bättre när jag har kära Meliwn och Jaccie här.
 
När skatte pengarna kommer så blir de dags för tattuering och köpa presenter till Becca och Jack (gudsonen) som fyller år.
 
Just nu sitter jag och Melwin i soffan och kollar på bompa efter vi varit ute och lekt i parken med Tolle, Melwin tjatade om Tolle från dagiset så fick skicka iväg ett meddelande till honom så han kunde komma ut och leka lite med Melwin.
 
Nu ska ja börja göra Mellanmål till Melwin sen slutar ju frugan jobbet snart så då får vi se vad vi ska hitta på :D 
 
Ikväll tror jag vi ska sätta oss ner och fixa igorning bloggen lite så jag får lite mer blogg anda!
 
XoXo 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela