Mobilblogg - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mobilblogg

Publicerad 2014-06-04 15:41:25 i

Sitter just nu i Jaccies soffa och tittar på henne när hon fixar sin blogg. 

Sitter även och verkligen kommer på att jag har nog aldrig varit säkrare på vad jag vill göra här i livet som jag är nu. Jag vill flytta hit till Motala och börja om mitt liv. Jag känner mig frisk här , jag mår så bra. Varför kan inte myndigheter och allt förstå de så dom kan hjälpa mig komma hit där jag mår bra. 

Snart ska vi fixa oss och hämta prinsen på dagis sen blir de köpa fika till kvällen och titta på melwins dagis cirkus! 

XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela