Då var de igång på riktigt :D - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Då var de igång på riktigt :D

Publicerad 2014-05-20 22:56:45 i

Då var träningen med 24fitclub igång på riktigt och ja säger bara fy fan va bra de känns men samtidigt åt helvete!
Just nu känner jag att ja bara längtar tills Torsdag då alla vanlioga pass börjar , för idag hade vi fys pass.
 
Benen var helt döda och likaså hela jag men jag och alla andra tappra själar kämpade så jäkla bra!
Och efteråt va duschen riktigt efterlängtad!
 
Ny duschad och fräsch ska jag och min kära granne slå oss ner och kolla igenom talang finalen som vi missade i söndags då vi var på en så rolig bio istället.
Johanna (grannen/min soulmate hälsar till bloggen förresten)
 
Nu ska ja lämna ifrån mig datorn och umgås för sen blir de sova då jag ska upp till min faster imon innan hon och jag ska hälsa på min kära pappa som gjorde en höft operation idag.
 
Godnatt alla tappra själar där ute.
Vill ni följa min förvandling så kolla lite då och då in här för ska nog lägga ut en för bild snart för att tagga igång mig själv lite mer!
 
 XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela