Kom igen då!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Kom igen då!!

Publicerad 2014-05-26 15:51:22 i

Denna helgen har varit så toppen , min kära bästis kom från Motala och så firade vi henne till 1000!
 
Men nu ska en ny träningsvecka komma och ja har mät midjan nu för att faktiskt försöka få mer koll på om vikten och fettet försvinner!
 
Midjemått : 104 cm
Bystmått: 113 cm
Höft/buk mått: 114 cm
Rumpa: 113 cm
Lår: 67cm
Arm: 33 cm
 
Och nu ska mycket av detta bort!
Eller i alla fall få mer muskler och se lite mer fit ut :)
 
På onsdag åker jag och min andra hälft med syster till Kalmar då hon ska på arbetsintervju och sen tar vi roadtrip till Motala på torsdag eller fredag för att vara barnvakt och umgås med min wifie :D
 
Jag mår bättre när jag får umgås med mina underbara och även nu när ja kommit igång med träning och nyttigare mat :)
 
Förlåt för seg uppdatering men försöker så gott som möjligt, vill ju gärna hitta någon som är duktig på att göra bloggen med ;)
 
Så är de någon som är duktig på d får ni gärna slänga iväg n kommentar :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: johanna svärd

Publicerad 2014-05-26 15:55:18

Du är duktig hjärtat:). Stolt över dig. Ja helgen var nu inte nådig precis. Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela