Mobil uppladdning - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mobil uppladdning

Publicerad 2014-05-28 08:49:45 i

Igår på träningen kände jag mig så sjukt otaggad. Men tog tag i de och åkte till träningen ändå. Det var ju såklart hur skönt som helst efter men sen på kvällen kände ja mig tröttare än vanligt började få ont i halsen och har just nu mega ont i leder och nacke. Hade gärna bara suttit hemma och kurerat mig hos pappa nu när han äntligen är hemma men idag ska jag och grannen åka med min storasyster till Kalmar. 

Men iallafall igår märkte jag även att mina nya tränings byxor börjar bli förstora så nu känner man sig lite mer taggad till träning och inte äta lika mycket :) idag började jag dagen med en shake från herbalife.

Nu fixa mig!!

XoXo sjuklingen





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela