Mobilblogg - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mobilblogg

Publicerad 2014-05-06 15:25:45 i

Kör ett kort inlägg här ifrån föräldrarnas soffa. 
Skulle ju ut och gå idag på morgonen men fick inte de för min far då jag varit yr i flera dagar och fortfarande är de . Så de enda ja kunnat göta idag är ligga i soffan och blunda samt hjälpte ja pappa lite att fixa i hans el förråd. 
 
Aja nu blir det vila lite innan ja ska börja med middagen tills mamma kommer hem , idg blir de baconinlindad kyckling med sallad :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela