Mobiluppladdning - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mobiluppladdning

Publicerad 2014-05-30 11:20:52 i

Min toppen helg till mitt älskade Motala kunde inte bli värre just nu . Ligger här med hög feber medans mina frugor är ute och hittar på massa saker... 
Men jag vill bli frisk så ligger här inne och sover stortsätt hela tiden , dricker vatten , tar alvedon och kollar febern. De är mina timmar per dag nu när ja e sjuk.. Aja nu ska ja ta alvedon och sova (för tusende gången) 


XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela