Ohana ❤️ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Ohana ❤️

Publicerad 2014-05-11 23:51:12 i

En av de bästa känslorna som finns är när man ser och märker på att en människa mår så hej dundrande bra!

En av mina bästa vänner flyttade till Motala men man märker på henne att de var något av de bästa hon gjorde ! 
Jag är så stolt över denna personen som tagit sig igenom så jävla mycket skit men faktiskt står på benen starkare än någon gång tidigare!! 

Jag älskar dig!



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: jaccii

Publicerad 2014-05-17 14:59:02

Såg detta nu, nu lipar jag ju på jobbet med :( haha. Älskar dig!

Svar: Aww älskling då<3
Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela