Som så många gånger förr.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Som så många gånger förr..

Publicerad 2014-05-05 22:37:12 i

Jag har sagt till mig själv så många gånger att börja ett mer hälsosamt liv.
Men hela tiden kommer de upp sjukdomar eller sådant.
Men på morgonen imon ska ja låna mammas träningskläder och faktiskt ta mig ut på en power walk och försöka komma igång lite i alla fall.
 
Och nej jag är inte bara lat för att ja inte tar mig tid att gå ut eller så.
Mår man inte bra så gör man inte.
Mina psykiska och fysiska problem jag har just nu tar sådan energi från mig och de gör så att ja har verkligen ingen ork.

Dagen idag har inte varit på topp som den inte varit de senaste dagarna heller.
hjärtklappningar , yrsel , ständig huvudvärk och problem med magen har ja haft nu i några dagar.
Förra gången jag sökte för detta va de inget farligt och en svårare släng av ångest.
Men vad har jag ångest över?
Jag får mer och mer ångest över att inte kunna göra något på dagarna för ja e ständigt trött , känner ingen större glädje i livet i huvudtaget men jag kämpar för en dag ska ja banne mig bli 100% frisk igen.
 
De största hoppet jag har just nu att ja får jobbet i Motala så ja kan flytta och starta om på en nyare väg.
Inte för att fly, men för att kanske må bättre och lära känna nya människor på ett nytt sätt då ingen känner mig eller vet vad jag varit med om.
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela