Idag.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Idag..

Publicerad 2014-10-17 14:32:27 i Sjukdomen,

Idag är det än bättre dag även om ja inte sovit så mycket i natt, har till och med orkat bädda sängen vilket aldrig händer i vanliga fall..
Nu är de bara ta tag i detta med att börja städa lite, men får ta allt i min takt , min mor kommer även ht imon och hjälper mig att få igorning allt i lägenheten så det inte ser ut som den svinstian den är nu ..
 
Nu undrar nog ni som vet att ja bara bor på 20 kvm hur jag inte kan orka städa denna lilla lägenheten??
Det är så att orken försvinner helt när jag blir sjuk igen. 
Att plocka upp ett klädesplagg kan ta dagar.
Jag är inte en skitig person i mitt hem i vanliga fall men när ja blir sjuk så har ja inte orken till ens enkla saker.
 
Och Nej min mamma brukar inte komma o städa hos mig ,men när hon märker att allt är åt helvete för mig så är hon snäll och kommer och hjälper mig så går det snabbare.
 
Vet inte vad ja skulle gjort om jag inte haft mina föräldrar genom allt detta.
Dom är verkligen guld värda jämt.
Ställer alltid upp för mig och jag är så tacksam att jag har just dom som mina föräldrar!
 
 
Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom ett leende!
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela