Äntligen.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Äntligen..

Publicerad 2014-09-08 10:02:36 i Sjukdomen,

Som många av gamla läsare vet så har jag haft väldiga problem med försäkringskassan.
Jag gick till facket jag är med ioch nu ska dom hjälpa mig.
 
Det känns så sjukt skönt att äntligen efter nästan ett år få hjälp med alla problem som ja har med försäkringskassan.
Det första vi ska ta tag i är att ännu en gång be dom ompröva beslutet och får jag ännu ett nej så kommer vi överklaga och så kommer hjälpen vara ifrn jurister på mitt fack förbund.
Jag är nästan som handlingsförlamad fortfarande , blev så grymt glad av detta samtalet att dom kommer hjälpa mig.
Vi ska göra så jag får rätten på min sida nu och det känns så skönt att ha proffisonell hjälp med det.
 
Fuck you försäkringskassan!

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2014-09-08 10:13:45

Äntligen! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela