Så grymt härligt! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Så grymt härligt!

Publicerad 2014-09-06 01:35:49 i

Jag känner mig så positiv nu när jag hittat något jag vill göra.
Även om en dag/kväll efter "jobbet" bringar ont i fötter , huvud och kropp så älskar ja de.
 
Jag är omringad av så många härliga personer på praktiken så känner mig så uppskattad.
Men nu tar jag äntligen helg även om jag inte gjort så mkt dessa dagar denna veckan , men det känns verkligen i kroppen må jag säga.
 
Men jag är fortfarande bara i form för att vara på topp i 50% så det är ju inte så konstigt.
Det tar lång tid att komma tillbaka från där jag har varit.
Var på en föreläsning för någon vecka sedan om utbrändhet och sådant som jag nu har varit med om och den tjejen hade eller har varit sjuk i 12 år nu, jag hoppas verkligen inte jag kommer må såhär i 12 år, men det är ju bara att vänta och se.
Det är så mkt som snurrar runt i skallen nu.
Men för en gångsskull så trivs jag med de flesta sakerna som snurrar runt.
 
Nu är de dags för lilla mig att sova så ja kan ta tag i morgondagen om några timmar.

Peace!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela