Svar på frågestund! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Svar på frågestund!

Publicerad 2014-09-08 10:22:50 i

Det är lite tråkigt tycker jag att det inte är många som kommenterar , inte ens på frågestunden. 
Aja.
 
Vad har du på dig?
Just nu har jag bara myskläder på mig eftersom jag är ledig idag:) 
 
Vad gör du på fritiden? 
Jag umgås väldigt mycket med mina vänner och familj , sjunger lite för mig själv eller för nära och kära och nu ska jag förhoppningsvis komma igång med träningen igen.

Dröm resa?
Det finns så många ställen jag skulle vilja åka till men något som lockar lite mer är Miami, hawaii, San francisco.
 
Hur kom det sig att du började blogga? 
Jag började blogga då jag kände att jag behövde skriva av mig av vardagen för att må bättre, det är först nu jag har känt att man kan ta upp mycket saker i bloggen och kanske till och med hjälpa människor genom de.

Vad är det bästa med att blogga? 
Jag önskar jag kunde säga all den respons jag får ifrån mina läsare men jag kan faktiskt inte göra de , det bästa jag vet är att jag faktiskt kan få lite mer ro i själen eftersom jag skriver mycket om mitt liv , mina värderingar och tankar,
Jag skriver av mig om mina problem och samtidigt så skriver jag om saker som fr mig irriterad på vad världen är påväg som t.ex. Mobbning.

Om du inte hette det du heter nu, vad skulle du vilja heta då?
Hum väldigt svårt att säga , jag skulle gärna heta något fint som kommer ifrån engelskan tror jag .
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela