hur tänker man?? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

hur tänker man??

Publicerad 2015-03-01 00:32:59 i

Jag har äntligen fått ut mina nya tabletter som skulle vara såååå mycket bättre än dom förra. Jo men tjena jag tackar ja, svimmfärdig, illa måående, dimmig blick. Bara några av de så kallade biverkningarna. I biverkningarna står de även om att tabletten kan minska antalet röda blodkroppar, svin bra där läkaren hur du nu tänkte där med en patient som redan har minskat antal röda blodkroppar 👍👍

Iblånd får jag sådan lust att bara sluta med alla mina tabletter, åka till en öde ö och bara vara för mig själv. Men nej, de skulle ju inte funka!

Från något irriterande till ledsamt.

När man får veta att en ung människa som har hela livet framför sig har tagit sitt liv gör de så ont i mitt hjärta.
Jag vet att jag själv hade dom planerna på att göra något sådant nät jah var yngre. Men jag hade ett stopp innerst inne och  kände att någonstans där inne fanns de en liten liten livsglöd.

Jag beklagar , även om jag inte träffat honom på flera år så känns de i hjärtat! Gud tog tillbala sin ängel alldeles för tidigt.
Vila i frid A!!



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela