Ännu en dag ! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Ännu en dag !

Publicerad 2008-09-29 21:45:32 i ,

Ännu en dag med gråten i halsen ,
Tårar i ögonen !
De här dagarna måste bara försvinna !

Slutade kl 10 idag o fick vara kvar i skolan tills halv 7 då pappa kom & hämtade mig !
Sen bråk bråk med mamma & pappa ..
Spelar ingen roll vad man gör så blir de fel ..
Men Men , ska ta tag i livet nu & sluta lipa för varje liten grej , Lycka till Karin ?????????
Jag längtar sönder mig till lördag asså!
Först på dagen blir de skillingaryds marknaden som vanligt 2 Ir 1 gång per år !
Upp till pappas farbror & hans fru o fika , sen marknaden igen lite & sen åka till nån annan släckting & fika !
Sen på kvällen blir de LÖRDA LIVE för sjutton (:
Lördagen kommer bli sjukt naaajs iaf :)
Taggar sönder mig typ ! !
Men Men nu ska ja duscha & lyssna på met it rain för typ 2000000000000000 gången (:
hörs o ses, finns på mobilen (:
Bye !



Men gråt i halsen & tårar i ögonen ,
Ser jag upp till himlen & frågar : Var är du någonstans ?


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela