Panik / Ångest?? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Panik / Ångest??

Publicerad 2012-04-26 23:18:58 i Allmänt,

Känner verkligen hur ångesten och paniken byggs upp mer o mer inför att gå till praktiken imorgon..
Har luggit hemma med migrän i 2 dagar nu och ja har kunnat vara lite lugn iaf. 
Jag kan faktiskt inte sätta fingret på varför ja mår som ja mår men så fort ja tänker på praktiken så får ja sådan himla panik och ångest känsla, vill bara börja gråta och försvinna ifrån mig själv. 
Tjejerna är jätte trevliga där men vad de är som gör att ja verkligen inte trivs vet ja inte .. 
Att må såhär psykiskt dåligt att vara rädd för ett ställe trodde ja inte att man kunde ha.
Jag vill verkligen kunna sätta mitt finger på vad felet egentligen är o ifall de finns något man kan göra åt de ?
Finns de någon som tror sig veta vad det kanske kan bero på får de gärna höra av sig snarast.
Medans jag väntar ska ja leta annan praktikplats o hoppas på att ja kommer någon annanstans där ja mår bra...
image description

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Neli

Publicerad 2012-05-01 20:47:17

Hihi ja det var det verkligen :) Det var så mysigt att sitta vid bryggan! Skulle kunna sitta där hela dagen haha. Klart vi ska göra om det! Det är bara att höra av dig vännen :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela