Will I lose my dignity? Will someone care? Will I wake tomorrow From this nightmare? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Will I lose my dignity? Will someone care? Will I wake tomorrow From this nightmare?

Publicerad 2012-12-27 19:34:00 i Allmänt,

Ord som åker runt i huvudet just nu.
Låten som spelades kunde inte komma mer rätt.

Att man kan förstöra så mkt med få ord och att facebook faktiskt är ett ställe som kan såra en människa så mycket.
Gör ont i hjärtat och sen den som alltid finns där för mig i alla väder mår så dåligt av att se att de blivit såhär.
 
Vi borde få de funka men ja är mer envis än alla tror , och de gör ont när sådant här händer men vet inte hur ja ska ta mig till faktiskt.
 
Det har varit så mycket de senaste året att ja verkligen måste här ifrån , skingra tankarna lite , förhoppningsvis kan ja göra de genom att ja och kompisen drar till sthlm över nyår , behövligt just nu , behöver komma ifrån och bara vara med mina tjejer <3 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela