Små saker... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Små saker...

Publicerad 2012-07-13 11:35:39 i Allmänt,

Små små saker som blir så jäkla stora i någon annans öron .
Man missuppfattar och bara skäller på den andra som försöker lösa.

vänner ?
Hur ska en vän bete sig mot den andra ?
Jag är sådan vän så jag frågan inte 10000 gånger hur någon mår för när jag vet att den människan har det svårt så tar jag avstånd för jag vet hur jobbigt det är när man frågar hela tiden hur den andra parten mår .
Men folk har tydligen olika uppfattningar .

Tydligen är det mycket jag har förstört de senaste dagarna .
man jag förstår inte riktigt hur med tanke på att jag försöker vara alla till lags .
Jobbiga tider ....
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela