Ikv kör vi igen! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Ikv kör vi igen!

Publicerad 2013-02-22 20:49:34 i Allmänt,

Jag och min allrabästa kompis har fått upp ögonen för att gå ut och dansa och ha kul!
Så ikv ska vi ut och ha så galet kul som vanligt.
Hade ju hoppats på att en speciell person skulle följa med med H*n kunde ju inte ikv då h*n skulle jobba i linköping :(

Sen är ja väligt glad just idag för den 6 mars kommer ja få ett besked som kanske gör att ja flyttar , längtar satan :D
Nu ska ja umgås med mina vänner Jaccie & Kim och dricka lite mer ;)

Ha en bra kväll folket :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela