- Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Publicerad 2013-10-03 01:02:15 i

Det är alltid så mycket som händer i mitt liv så jag nästan aldrig hinner varva ner iför att tänka eller andas in i ört lugn.
Även om man inte hinner de så kommer iaf tankarna ifatt en .
varje dag lär man sig något nytt inblandade är det något man behöver bära med dig i livet annars så är natten just den tiden du sover då hjärnan rensar ut på all skit som samlas där .
men är det som faktiskt är "viktigt " som bara stannar kvar där?
Varför fastnar då alla tankar och dåliga minnen kvar? 
Det är något jag tänkt på ett tag . 
Aja nu sova , godnatt :)
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Cookie

Publicerad 2014-01-15 14:51:15

fin blogg :) kolla gärna in min :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela