Stirra sig bild... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Stirra sig bild...

Publicerad 2014-11-23 19:56:21 i

Jag sitter och ännu en gång stirrar mig blind på sidan, jag har så mkt tankar och sådant som ja behöver skriva av mig men ändå får jag inte fram något som kan förvandlas till något ni skulle kunna förstå.
 
Tankar , trötthet är en stor vardag sjukt nu och stressen ska vi inte ens prata om.
På utsidan ser det ut som jag är så glad och lycklig men man kan gömma mycket bakom ett leende och några tomma ord.
 
Det enda jag just nu känner att jag vill göra är att sova , sova igenom hela allt som har med vinter och julen att göra.
Den årstid och tradition som jag avskyr kommer sakta men säkert framåt och ja ser inget att fira med det.
Jag tycker inte om att behöva trängas med folk i affärer för att hitta de bästa julklapparna så min familj blir glada, tycker inte om att pynta även om det kan vara lite mysigt men samtidigt så är det inte min grej, blir bara mer och mer nere destå närmre dagarna kommer.
 
Någon som vet hur man ska göra för att inte tycka så mkt om julen och vintern? 
 
XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela