Bästa vänner - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Bästa vänner

Publicerad 2015-02-09 03:01:00 i

Jag har sådan tur att jag har de två bästa vännerna i världen. 
Skulle inte klara mig en enda dag utan dom.
Dom har hjälpt mig så mycket här i livet och jag kommer alltid stå i skuld till dom.

Vart ni än är och vart ni än står så kommer jag ALLTID vara vid er!

Våra idéer om framtiden är ju så sjukt bra, att vi ska bo på en radhus slinga på tre hus med våra familjer ( Den yngsta har dock ett jävla försprång;))
Våra barn ska springa mellan våra trädgårdar , vi ska par middagar hur ofta som helst, våra män ska bli bästa vänner tack vare oss! 
Den idén får vi sätta patent på för sjutton.

Men till saken,  jag vet inte hur jag skulle klara mig itan mina wifies! Ni gör mig lycklig och att se er lyckliga gör sp jag kan gå med ett smile hela dagarna.
Tack för att ni finns där för mig, Det är vi tre mot världen! !
Jag älskar er oändligt mycket. 


Break my best friends heart, i'll break your face!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela