Hejdå - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Hejdå

Publicerad 2015-02-23 11:05:12 i

Nu sitter jag på tåget påväg hem från lilla Motis. Hem för att jobba och nästa helg bär det av till gbg.
Helgerna går alldeles för snabbt när man är i Motala, ett barnkalas av 3 st detta året är kkart, nästa gång blir i mars för att fira söta Emilia.
Tiderna går för snabbt.

Har iaf fått nya vänner i Motala och de kommrr glra de så mycket lättare om jag kommer in på skolan och flyttar till Motis till hösten. 
Ett gäng fina tjejer man kan umgås med.

Så sjukt lycklig över att jag har dessa fina människor i mitt liv, och mina "extra barn".

Ses 13 mars Motis :* 


Det är alltid lika jobbigt att åka ifrån min underbara stad!!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela