Mycket att tänka på... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Mycket att tänka på...

Publicerad 2015-02-05 23:08:13 i

En ständig kamp med en sjukdom som inte visar sig utåt.
En ständig kamp med alla tankar jag bär inom mig. Jag har aagt de innan och säger det igen. Har man intw varit i den sittsen med sjukdomen eller känner någon närstående som har den så förstår man inte.
Hur mycket ni vill så går det inte läsa sig till eller förstå bara över vad en människa skriver om de.

Jag är så glad , så förbannat glad över de få men ack så viktiga människorna jag har omkring mig.
En familj som ständigt försöker få mig på bättre tankar och humör.
Mina allra bästa vänner som gör allt, verkligen allt för att ja inte ska tänka på allt och slappna av mer.

Drt finns många som har mycket frågor det vet jag. Och jag vill besvara så många som möjligt som jag kan om mig själv.
Sjukdomen är inviduell så någon kanske har enstaka sammanhängande saker som jag har i min sjukdom men långt ifrån alla!

Så ni som vill ha svar på frågor, skäms inte över att skriva dom i kommentarerna.
Jag ska försöka svara så gott som möjligt.


 
Döm aldrig människan på utsidan.
 För insidan är den som räknas.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela