Sjukstuga Alabama! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Sjukstuga Alabama!

Publicerad 2015-02-18 00:10:28 i

Sen i lördags har jag legat med hög feber och smärta i lungor.
Det har varit riktiga helvete dagar faktiskt, inte kunnat äta, sova, inte ens toaletten har ja känt att ja behövt gå till.
Nu börjar de äntligen ge sig tror jag iallafall. Smärtan börjar försvinna samt febern och ja börjar äntligen kunna slappna av över att jag iallafall kan åka och fira mannen i mitt liv i Motala på lördag  dom i söndags  fyllde 3 år.
Stora killen!!
 
Men när man ligger halvt "döende" iallafall kände jag så att ja börjar som vanligt tänk och hoppas mycket på mitt liv.
Det finns inget jag längtar mer till i livet än att hitta mitt livs kärlek och börja bygga något seriöst
Jag är färdig med krogen kvällar, Jag är färdig med att leka saker som bara får än sårad i slutna. 
Jag längtar efter mannen i mitt liv som ska komma och ta mig med Storm,  Som jag kan älska och inte behöva oroa mig ifall kärleken är ömsesidig, en man jag kan lita på till 100 och han desamma på mig.
Sist men inte minst, börja bygga på en framtid och sen förhoppningsvis bilda en familj.
 
Det jag längtar alldeles nästan för mycket  efter att få ett barn som kallar igen mamma.
Ganska sjukt, 24 år och min högsta önskan är just de!
Men kan nog ha för att nu är tiden då många v min gamla klasskamrater och vänner börjar skaffa  familjer.
 
Aja mina funderingar när ja ligger hemma sjuk.
Inget man ska skynda med men man kan alltid hoppas. :)
 
XoXo
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela