Trött, utmattning eller min sjukdom? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Trött, utmattning eller min sjukdom?

Publicerad 2015-02-01 20:45:42 i

Jag är ständigt trött jämt.
Orken finns bara inte där, blivit så seg och bara vill ligga i sängen och sova. 
Ska nu i början av veckan ta nya prover och så får vise ifall värdera blivit värre igen.
På ett sätt hoppas ja att dom har de så läkarna kan göra något de.
Att ständigt vara trötthet och utmattad är sjukt jobbigt eftersom jag kan inte sova.
 
Hoppas hoppas att felet på min utmattning går att finna.
Utöver tröttheten så har väl helgen varit ok.
Jag har dock känslor och tankar om olika saker som tränger igenom heliga tiden.
 
Den största funderingen handlar om en vän som funnit till och från i mitt liv väldigt länge ifall ja skagenröra uppenbarligen vänskapen helt och försöka gå vidare?
 
Jag skulle verkligen älska om någon bara kan berätta och förklara för mig hur ja ska göra!
Men nej, detta är en del av livet som man helt enkelt får talande själv....

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela