Karin tycker till!!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Karin tycker till!!!

Publicerad 2010-12-09 20:18:54 i Allmänt,

Ja vill verkligen få tillbaka bloggandan men vart har den tagit vägen ? ?
Någon som kan hitta den åt mig??
Mycke i livet just nu , jul är på språng om 2 veckor och jobb fram till 22 sen några dagars ledigt.
Går upp varje morgon kvart över 5 och börjar halv 7!
sega dagar på jobbet fast galet stressade.
Men de ska ja frixa tills den 31 mars :D
Aja , älskling jobbar natt för första gången så vi får se om ja kan sova :o <3
Men nu ner och kolla på film .
byebye bloggen!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela