Friskare in my ass !!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Friskare in my ass !!!

Publicerad 2012-01-28 14:11:12 i Allmänt,

GÖTT!!!!
Igår kände jag mig hyffsat pigg , men de fick ja ju skit för idag märks, febern är tillbaka ..
Har haft detta sedan onsdags och börjar tröttna på de BIG TIME!!!
Pricken över i:et är ju när min hals gör så ont så ja faktiskt inte ens kan sova :/
Inatt va ja vaken tills kl 6 på morgonen och hade så galet ont i halsen , och ringer man vårdcentralen så säger dom , ta en ipren och två alvedon o gå o lägg dig , haha , man börjar ju skratta varje gång.
Spelar ingen roll om man man har haft de i veckor eller bara en dag, man ska ändå vänta några dagar o se om de går över..
Aja slut på allt klagande ^^
Ja har gjort ett bra in köp nu de senaste den första boxen av Glee , Det har räddat min sjuka dagar nu , lycka bigtime !!
Nu tänkte jag försöka vila och bara ta de lugnt för jag SKA banne mig till skolan på måndag , Ha de toppen ni friska :)
Måste ju bjuda på mig själv lite o de gör ja genom att visa en bild,
från kanske 8:an vilket är hum ...
alltså var jag 14 år kanske där ? ?
o värsta snygga kroppen , i like, den ska vi få tillbaka ;D


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela