Det går snabbt i hockey.. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Det går snabbt i hockey..

Publicerad 2014-06-17 14:50:54 i Allmänt,

... Som min kära granne brukar uttrycka sig.
Just nu sitter jag på Lernia och går en arbetsmarknads förberedande utbildning, började igår och kommer gå här på 50%.
Och just nu håller vi på med att skapa ett eget företag och jag känner kruten jag har i mina fingrar när jag skriver.
Men sen fastnar ja bara på allt annat man måste tänka på efter man skrivit om affärsideén.
 
Men som sagt affärideén är klar och de känns bra i och med att vi ska sitta med de på torsdag när vi har hemstudier.
då blir det ju inte lika mycket jobb iallafall.
 
Jag ber om ursäkt att jag blivit så dålig på att skriva i bloggen igen då jag haft så sjukt mycket att göra och samtidigt varit så sjukt trött varje jäkla dag men får ju skylla mig själv då jag faktiskt glömt ta mina tabletter.
Så lätt irriterad,arg Karin har de varit här i någon vecka. Men idag var ja ju faktiskt duktig och kom ihåg tabletterna i sista sekunden typ.
 
Midsommar på fredag och det ska bli så skönt för jag ska bara åka ut till mamma och pappa med grannen och bara vara, släppa allt och ligga ute i solen.
Sen eftersom jag fyller år den 28/6 så blir de firande av mig tror jag, jag DÖR snart av spändhet för alla tjatar om de presenter dom köpt till mig och att jag kommer bli så glad och sådant.
 
De gör ju verkligen inte så jag inte vill ha dom snabbare ;)
 
XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela