kändis för en dag? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

kändis för en dag?

Publicerad 2015-04-21 23:40:40 i Sjukdomen,

För ett tag sen fick jag hem artiklen om mig och hur olika myndigheter inte behandlat mig väl.
Såg även nu att det hade kommit ut i fredags på fastighetsfolket.se vilket är tidningen från mitt fack jag är med i.
 
Så tänkte dela med mig av det här. 
Läs och kom gärna med kommentarer!!
 
 http://fastighetsfolket.se/karin-vagar-blicka-framat/

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela