platsen som jag trivs bäst på! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

platsen som jag trivs bäst på!

Publicerad 2015-02-21 14:30:09 i

Just nu är jag i staden som jag mår så bra i. 
Lilla Motala, där bästa vännen bor.
Där jag kan släppa alla måsten, där alla människor är så fina mot en. Staden där all ångest släpper men tankarna aldrig försvinner.
Nackdelen när tankarna bara finns där, som stör i hivudet som en jobbig finne mitt i ansiktet dagen du ska ta de där skolfotot.

Men ändå så bra jag mår just här.
Här i den lilla staden i östergötland.


That should be me
Holdin' your hand
That should be me
Makin' you laugh
That should be me 
 Feelin' your kiss <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela