Sjukhistoria.... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Sjukhistoria....

Publicerad 2015-03-01 19:03:40 i Sjukdomen,

Att sitta och skriva igenom hela sin sjukberättelse gör så sjukt ont.
Man sitter och går igenom hur man kände just då och vad man tänkte.
Det gör ont att gå igenom allt några gånger till och försöka få ner det i ord för att alla som ska läsa det  läkare / jurister / journalister.
 
Det är de jag gör denna söndag kväll.
 
Imorgon innan jobbet 14.00 så ska ja ringa massa viktiga samtal ett av dom är till läkaren och berätta alla biverkningar m.m
Sjukt jobbigt.
Men längtar sjutton till jobbet så ja kan försöka släppa allt för några timmar!
 
XoXo
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela