tider... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

tider...

Publicerad 2008-12-22 15:02:26 i ,

Oj oj oj , ja ha inte skrivit något inlägg på månader :o
Helt sjukt ..
De börjar närma sig jul , idag är de dan före dan före dopparedagen!
De blir tyvärr en helt vanlig jul här hemma..
Vaknar - äta jul frulle - ner till stallet - mormor & johan kommer o då blir de käk - öppna klappar ( som detta är bara är 1 klapp från någon random i familjen) - sen alla blivit glada , Karin ledsen.- Bråken börjar - Karin går upp gråter & kollar på skräckfilmer..
såhär brukar min jul vara :o
inget ovanligt ...
Men Men , de blir ju skriva god jul till alla  på Crossnetflow igen som varje annat år !

I skolan har vi även nu haft massa julkonserter tsm med itm , mycket trevlig , förutom att ja tappade rösten helt så kunde inte sjunga på stortsätt massa konserter .. :(
Men Men ..
Även under denna tiden har ja börjar hos psykolog, grejen är att hon hjälper mig  inte ett skit ...
Kunde varit mycket bättre ..
Snart är de viktorias 18 års dag , så ska ja till graven och lägga en ros & tända ett ljus!
Tiden går så sjukt snabbt , snart är de ett halv år sen min älskade vän dog :(
Jag saknar dig & älskar dig Viktoria <3


Men men , ja är itne så aktiv här på bloggen längre , är mest aktiv på msn nu för tiden ..
[email protected]
Annars finns ja på mobilen !

Måste även säga grattis Till Rebecca & Niklas som helt plötsligt utan att säga något Förlovade sig  på lucia, massa grattis till er <3

Aja finns de bara en sak att säga folket!!

GOD F**KING JUL!



Ibland när ja saknar dig , så tänker ja på oss & alla fina minnen som vi delat!
Ibland när ja saknar dig , så känner ja hur tårarna sakta faller ner för kinden!



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: angee

Publicerad 2009-07-21 19:18:56

*sv:* åh, tack så mycket ^^ jo, det kan jag säkert göra :D dock inte just nu, jag har inte kunnat installera photoshop på denna datorn ännu. men du får gärna adda min msn så länge ^^ [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela