sjuker kallas de nu mera!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

sjuker kallas de nu mera!!

Publicerad 2008-09-26 17:25:35 i ,

Har inte bloggat påmassa länge!:o-
Och Clara har fått mig att ta tag i bloggandet för hon måste ha något att läsa! :p
Dagarna går framåt , Karin blir sjukare & sjukare för varjke dag tråkigt nog .
Men va gör man inte en vecka kvar tills de blir sjukan medc massa prover & allt för att se va de är för fel på mig :/
Men Men de är också en vecka & en dag tills T-centralen är , och Karin taggar !!
Vet dock inte vem ja ska umgås med ;(
Men de löser dig nog alltid!


"Livet går vidare"
Den meningen hör ja ofta mkt om nu mera.
Har liksom ingen ork kvar till något , hittar fel på alla personer jag träffar.
Har inget sånt roligt liv som ja en gång hade och ja som tyckte de var tråkigt då.
om ja hade vetat att de skulle bli såhär i framtiden skulle ja nog tatt mig i kragen redan då !
nu blir ja bara äldre & vikten spökar bara ännu mer än den en gång gjorde.
Och även jag saknar detta kapitlet i ens liv de med kärleken .
Ja vet vem ja vill ha &  vad ja vill ..
Men han känner nog inte desamma.
Ja orkar verkligen inte längre , att gå runt & ha ont både psykiskt & fysiskt är inte min grej tycker ja , men mina tankar & kropp tycker de .
De gör ont , ont att se alla så lyckliga & få allt dom vill ha ....
För mig kommer de aldrig bli så !
Men Men som sakt , livet går väl vidare!
för en del går de vidare till ett lyckligt liv , för andra går de vidare till ett sämre.
Ja har nog bara tyvärr fått den delen som inte blir lyckligare.
Ja vet att folk tycker ja är jobbig & att ja bara förstör , men de är inte jag.
Ja gör allt för att ja ska försöka kunna vara lycklig & få folk tro att ja är lycklig, men lyckas ja ??
De vet ja inte ,
Aja , Clara du fick ett inlägg att läsa nu <3
Du är saknad Clara!
Viktoria , du är med saknad , allt är så svårt utan dig !

men men ses <3




http://www.youtube.com/watch?v=SfGxTK4EdQM&NR=1

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2008-09-26 18:08:27

Det kommer. det kommer. Jag kan inte säga att lyckan kanske kommer, men det blir bättre.... Jag önskar att jag inte såg allt negativt innan. För nu blir det till såna småsaker att ja kan skratta åt dem. O ja inser att livet faktiskt tar lång tid att bli lyckligt. Ibland får det vara så. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela