"Ja vill bara ha mer av dig o mer av dig o mer av dig , så fick ja se på dig o du se på mig , Jag vill ha mer av dig ♥ " - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

"Ja vill bara ha mer av dig o mer av dig o mer av dig , så fick ja se på dig o du se på mig , Jag vill ha mer av dig ♥ "

Publicerad 2009-12-29 14:18:31 i Allmänt,

Vet ni hur underbart de är att äta nudel soppa när man inte mår bra ?
Det är liksom Dagens lycka verkligne (;

Dagen ser typ ut såhär :

  • Stallet, släppa ut hästarna
  • Nudel soppa
  • damsuga över våningen
  • Ta kort på nyårskläderna
  • Stallet
Åååh, ja blir lite arg att ja kommer vara sjuk över nyår .
Men fest blir de iallafall.
Imorgon blir de "Mini-nyår" Med Robin , Filip & Malin , kanske någon mer?
Mys blir de iaf.
Sen torsdag blir de fullt upp , Robin Jobbar på morgon sen får vi se när vi ska till Nelly .
Men iaf nyår kommer typ se ut såhär.
  • Nelly´s place några timmar, umgås med Henne & Hannes :)
  • Jessicas place innan tolvslaget sen är de paaarty natten lång (;
  • Sen hem till Robin elr till mig beror på hur ja mår :)
Tagga nyår sjutton :)
Blir nog ett inlägg till senare idag när ja tagit kort på nyårskläderna :P
Peace & Love!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-29 18:06:43

Du kommer inte till oss då? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela