Praktik ?? - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Praktik ??

Publicerad 2012-04-24 21:37:09 i Allmänt,

Klassen har gått ut på praktik inklusive mig då..
Alla verkar trias och må bra av att jobba, själv så har ja migrän varje dag när jag kommer hem och gör knappt något ...
Jag trodde verkligen att ja skulle trivas och älska att komma ut i jobb livet men de enda ja gör på dagarna är att kolla på klockan känns de som .. 
Så just nu alldelesstrax ska ja maila min kontaktperson på skolan o hoppas hon kan hjälpa mig, hur härlig personal som helst är de men de e något som gör att ja verkligen inte trivs någonstans, och känner mig gråtfärdig och vill bara gå o lägga mig o typ :/
Men hoppas alla andra i klassen har de bäst och ja hoppas att ni verkligen får jobb nu med <3

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: neli

Publicerad 2012-04-25 21:04:17

men gumman va tråkigt att du känner så =( varför? du som är på newyorker o allt... verkar vara superkul ju =( hoppas det fixar sig vännen!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela