Nobody said it was easy ♥ - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Nobody said it was easy ♥

Publicerad 2012-10-09 08:01:33 i

Mycket som rör sig i mitt lilla huvud , like always.
Har bestämt nu att ja inte kommer dra upp något änsålänge om vad som händer i mitt liv.
Dom närmsta vet om vad som försigår och just nu räcker de att dom vet de känner ja.
Senare kommer jag säkerligen berätta lite vad som händer för ja kommer nog ändå behöva skriva av mig någonstans, men just nu  är det så mycket som händer och jag känner att ja inte behöver någon utifrån som vet om de och kanske sprider rykten som sen inte stämmer.
Det som känns viktigast nu för min del att ja kan vara i fred när ja behöver, att jag faktiskt kan stänga av mobilen och tänka på mig själv för några timmar utan att folk ska bli arga.
För nu är de för en gångs skull jag själv som står i centrum i mitt liv och de kommer förbli så ett bra tag.
 
Ni får ha tålamod med mig, jag kansk einte kommer skriva så som ja gjort nu utan blir kanske någon gång ibland.
Är iallafall Sjukskriven nu i 2 veckor av personliga själ och jag kommer ägna denna tiden till att försöka hitta mig själv igen och bli den personen som jag en gång varit.
och försöker du få tag i mig men jag inte svarar någonstans så bli inte arg, jag hör av mig när allt har lugnat sig och då jag faktiskt känner att ja kan handskas med människor som ja kunde innan.
 
Jag hoppas ni har förståelse!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela