Just fucking now!! - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Just fucking now!!

Publicerad 2013-08-08 11:58:01 i

Just nu vill jag kapa av hela handen och handleden, de vill ju inte läka som de ska eller dom vet ju inte vad de e för fel än . Så för tillfället åker jag fram och tillbaka mellan vårdcentralen och sjukhuset och hoppas att dom ska se på röntgen varför jag har ont. Nu har de ju ändå gått 2 månader . Just nu är jag påväg till ortopedien för att göra röntgen och dom ska komma fram ifall handleds fan ska gipsas , visst har jag ont men gipsas är väl lite att ta i . Aja får allt se vad som bjuds på ortopedien idag . Eller som min läkare sa , du kan ju vänta dog en fet sjukskrivning . Nej tack de hoppar ja helst !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela