Första gången... - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Första gången...

Publicerad 2014-08-26 03:25:20 i

Tänk er första gången man träffar en person och allt klickar och känns som det verkligen är äkta. Sen från ingenstans så kommer det andra personer in i bilden och förstör allt!

Jag saknar verkligen den första kvällen då allt var så härligt , satt och pratade hela natten, sjöng för varandra och pratade ännu mer.
Allt kändes så äkta, så på riktigt. 

Men som vanligt så är det något/någon som ska förstöra. 
Men jag får tro på att det inte var menat, det var inte menat att jag skulle träffa dig och falla för dig på de sättet jag faktiskt gjorde. Visst har man gått vidare men ändå vissa dagar så tänker man igenom allt igen och igen och igen för att få alla bitar på plats. 

Jag önskar all lycka till dig i världen och den som kommer få dela den lyckan med dig kommer vara världens gladaste person.

Peace 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela