Till minne av Viktoria Rogö - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Till minne av Viktoria Rogö

Publicerad 2014-07-05 14:10:41 i

Det är ganska sjukt egentligen hur snabbt tiden går.
Igår för 6 år sedan var jag på bio med min syster och vi såg sex and the city,
När vi kom hem fick jag veta att Viktoria hade dött i en olycka.

Det var som hela världen stannade upp.
Jag kommer ihåg de härliga leendet och skrattet än idag, de försvinner aldrig.
Vissa minnen sinar men just leendet och skrattet kommer alltid vara kvar i mina tankar.
 
Sitter med glass i hand och tänker tillbaka på tiden jag fick med Vickan, så otroligt fin och saknad tid.

Viktoria, du är s saknad.
Jag kommer minnas dig i all evighet för du är en av dom få som lyckades få mig le när hela världen var emot mig.
Ditt ständigt glada leende och skratt finns in printat i hjärnbalken och kommer få stanna där tills jag en gång kommer få träffa dig igen.
 
Vi alla saknar dig!
 
 


 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela