Ett årsedan. - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

Ett årsedan.

Publicerad 2014-06-15 02:06:56 i

För ett år sedan fick jag för mig att gripa in , för ett år sedan hamnade ja på sjukan med ett jack i pannan och stora sprickor i handleden. De va början på att allt startade igen. Blev sjukskriven , och bara de tog på mitt psyke så mycket att ja inte visste vad ja skulle ta vägen. I månader och fortfarande nu ett år senare har jag problem med handleden och även problem med mitt huvud. Jag klandrar ingen för utom mig själv, jag tog själv steget att ingripa i berusat sammanhang , jag får stå för de helt själv. Men jag försökte även om de blev så fel i slut ändan. Jag ber även de inblandade om ursäkt ifall mitt ingripande skadade eller gjorde så de blev något fel. 

Jag får stå kastet själv att ja blev så dålig som jag sen blev. 

Men för ett år sedan iallafall var jag på akuten och läkarna har inte gjort något vettigt åt de.  Ta mig ifrån dessa tankar tack.



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela