HEM HEM HEM - Karin Magnusson

Karin Magnusson

Dream it , Earn it , Live it

HEM HEM HEM

Publicerad 2014-06-05 22:12:20 i

Skulle komma hem från Motala imorgon men planerna ändrades när Affe kom till Motala och va tvungen att åka hem redan på eftermiddagen , så kom hem till lägenheten 15,30 och somnade nästan direkt i sängen , nu sitter ja inne hos Johannna och funderar på ifall vi ska dra in till stan . får se va vi hittar på..
 
ska va social skriver imon istället :) 
 
XoXo

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Född -91, har en nyanställning som fritidsledare genom arbetsförmedlingen. Kämpar med min psykiskaohälsa. Jag skriver öppet om mina tankar och funderingar om olika saker i livet samt min psykiskaohälsa. XoXo

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela